Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:
1. Produsele comandate se dovedesc a nu fi conforme cu specificatiile din oferta. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Costurile de retur si de transport pentru produsul returnat sau inlocuit sunt suportate in acest caz de catre AQUARIUM SHOP.
2. Livrarea altor produse decat cele solicitate. Aceasta situatie trebuie semnalata imediat. Cumparatorul poate solicita returnarea produselor pentru inlocuire, sau poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii. Daca produsul solicitat nu mai este in stoc se poate agreea inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare (clientul va plati diferenta de pret) sau cu unul de o valoare mai mic (clientul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor). Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de AQUARIUM SHOP.
3. Clientul renunta la cumparare fara invocarea unui motiv in cel mult 14 zile de la livrare In acest caz, cumparatorul are obligatia sa notifice in scris AQUARIUM SHOP ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului (numai in cazul produselor livrate prin curier sau posta). AQUARIUM SHOP va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial. Costurile de retur si de transport pentru produsul returnat sunt suportate de catre cumparator. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 zile de la retur.
Inlocuirea produselor sau inapoierea banilor, fara invocarea unui motiv, se face numai in urmatoarele conditii:
• In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu trebuie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat;
• Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte. Produsele nu pot fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singura data.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, AQUARIUM SHOP are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc).